2020-2021
mnayhz5 - код доступу до Google Classroom "9-А. Українська мова" тільки з акаунту shostka7.ukr.education
2019-2020
(оновлено 03.06.2020)
ПІДРУЧНИК. УКРАЇНСЬКА МОВА. 8 КЛАС
УРОК № 19-20 (26.05.2020)
3. Тест № 9
УРОК № 17-18 (19.05.2020)
Тема 1. Контрольний диктант.
УРОК № 19-20 (26.05.2020)
Тема 1. Контрольна робота № 5. Відокремлені члени речення.
Тема 2. Повторення відомостей про словосполучення та речення.
Мета: - пепревірити знання, отримані піл час вивчення теми "Відокремлені члени речення";
- повторити знання про словосполучення та речення; розвивати мислення та вміння аналізувати синтаксичні конструкції; виховувати культуру мови.
- повторити знання про словосполучення та речення; розвивати мислення та вміння аналізувати синтаксичні конструкції; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Ознайомлення з матеріалами3. Тест № 9
4. Завдання: виконати вправу 391 (І, ІІ, ІІІ), С. 175 (виконати до 29.05.2020 й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
Тема 1. Контрольний диктант.
Тема 2. РМ. Ділові папери. План роботи.
Мета: - пепревірити орфорграфічні та пунктуаційні навички;
- повторити знання про офіційно-діловий стиль, навчатися відрізняти його від інших стилів мовлення; навчатися складати план роботи; розвивати мислення та вміння самостійно долати труднощі; виховувати культуру мови.
- повторити знання про офіційно-діловий стиль, навчатися відрізняти його від інших стилів мовлення; навчатися складати план роботи; розвивати мислення та вміння самостійно долати труднощі; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Написати контрольний диктант (фото відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)
3. Ознайомлення з матеріалами
4. Завдання: скласти план роботи на тиждень за зразком (виконати до 25.05.2020 й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Завдання: скласти план роботи на тиждень за зразком (виконати до 25.05.2020 й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 15-16 (12.05.2020)
Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення.
Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення.
Мета: ознайомитися з уточнювальними членами речення, їх основними способами морфологічного вираження, видами та значенням; сформувати вміння правильно інтонувати речення з відокремленими уточнювальними членами, розставляти відповідні розділові знаки; розвивати вміння правильно будувати речення з відокремленими уточнювальними членами; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
3. Тренувальні вправи (виконати до 18.05.2020): опрацювати § 36, С. 164; виконати вправу 373 (І, ІІ), С. 165, вправу 379 (І, ІІ, виконати письмовий розбір 3-ого речення), С. 166 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Ознайомлення з матеріалами, виконання вправ онлайн3. Тренувальні вправи (виконати до 18.05.2020): опрацювати § 36, С. 164; виконати вправу 373 (І, ІІ), С. 165, вправу 379 (І, ІІ, виконати письмовий розбір 3-ого речення), С. 166 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест 8
УРОК № 13-14 (05.05.2020)
Тема. Відокремлена обставина. Правильна побудова речень з дієприслівниковим зворотом. Відокремлені додатки.
Тема. Відокремлена обставина. Правильна побудова речень з дієприслівниковим зворотом. Відокремлені додатки.
Мета: поглибити знання про відокремлені члени речення, ознайомити з основними способами вираження відокремлених обставин та додатків; формувати вміння знаходити в тексті відокремлені члени речення, аналізувати їх, редагувати речення з дієприслівниковими зворотами; правильно будувати речення з відокремленою обставиною, вираженою дієприслівниковим зворотом; розвивати увагу; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тренувальні вправи (виконати до 12.05.2020): опрацювати § 34, С. 157, § 35, С. 159-160; виконати вправу 349 (І, ІІ), С. 157-158, вправу 363 (І, ІІ - письмово), С. 162 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест 7
УРОК № 11-12 (28.04.2020)
Тема. Відокремлена прикладка.
Мета: сформувати поняття про відокремлені прикладки та правила вживання розділових знаків при відокремлених прикладках, пояснити правильну побудову речень із відокремленими прикладками; розвивати вміння знаходити й виправляти помилки на вивчені правила.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тренувальні вправи (виконати до 05.05.2020): опрацювати §33, С. 152-153; виконати вправу 336 (І, ІІ), С. 154-155, вправу 343 (І, ІІ), С. 156 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 9-10 (21.04.2020)
Тема 1. Відокремлені означення. Правильна будова речень з дієприкметниковим зворотом.
Тема 2. РМ. Інтерв’ю в публіцистичному стилі
Мета: - повторити основні способи морфологічного вираження відокремлених означень, формувати вміння визначати їх у реченнях, знаходити в тексті відокремлені й невідокремлені означення; навчитися вживати розділові знаки при них;
- пригадати вивчене про публіцистичний стиль мовлення; ознайомити учнів з деякими жанрами публіцистичного стилю, акцентувати увагу на інтерв’ю; виробляти навички правильного спілкування із співрозмовником; виховувати культуру мови
- пригадати вивчене про публіцистичний стиль мовлення; ознайомити учнів з деякими жанрами публіцистичного стилю, акцентувати увагу на інтерв’ю; виробляти навички правильного спілкування із співрозмовником; виховувати культуру мови
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тренувальні вправи (виконати до 28.04.2020): опрацювати §32, С. 147-149; виконати вправу 321, С. 149, вправу 328 (І, ІІ), С. 150-151 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 5
5. Опрацювати схему роботи над інтерв'ю С. 213, скласти й записати інтерв'ю з улюбленим українським письменником, творчість якого вивчали на уроках, скориставшись матеріалами до уроку. Обсяг роботи 1 сторінка (виконати до 28.04.2020, фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 7-8 (14.04.2020)
Тема. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (у тому числі й уточнюючі). Розділові знаки при відокремлених членах речення. Відокремлені означення
Мета: ознайомитися з поняттям про відокремлені члени речення, з основними способами морфологічного вираження відокремлених означень, формувати вміння визначати їх у реченнях, знаходити в тексті відокремлені й невідокремлені означення; навчитися вживати розділові знаки при них; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тренувальні вправи (виконати до 21.04.2020): опрацювати § 31-32, С. 144, 147; виконати вправу 312 (І, ІІ), С. 145, вправу 320 (І, ІІ), С. 148-149 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 5
4. Тест № 5
УРОК № 5-6 (07.04.2020)
Тема 1. Речення, ускладнені однорідними членами, звертаннями, вставними словами. Узагальнення вивченого.
Тема 2. Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами"
Тема 2. Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами"
Мета: - закріпити знання про речення, ускладнені однорідними членами речення, звертаннями, вставними словами, словосполученнями і реченнями; удосконалювати навички правильно використовувати вставні слова, словосполучення і речення як в усному, так і в писемному мовленні; вчити правильно розставляти розділові знаки при вивчених конструкціях; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати культуру мови;
- перевірити знання про речення, ускладнені однорідними членами, звертаннями, вставними словами; розвивати вміння виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Домашнє завдання (виконати до 13.04.2020): виконати вправу 307 (І, ІІ, ІІІ), С. 139, вправу 309, С. 140-141 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
4. Тест № 4
4. Тест № 4
УРОК № 4 (24.03.2020)
Тема. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах.
Мета: поглибити знання про вставні слова, словосполучення і речення; їхні види за значенням; сформувати вміння відрізняти види вставних слів і словосполучень від співзвучних членів речення; удосконалювати навички правильно використовувати вставні слова, словосполучення і речення як в усному, так і в писемному мовленні; вчити правильно розставляти розділові знаки при вивчених конструкціях; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до української мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 3
4. Домашнє завдання (виконати до 30.03.2020): опрацювати § 28, С. 133-134, виконати вправу 295 (І, ІІ), С. 135 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
УРОК № 3 (24.03.2020)
Тема. Звертання поширені й непоширені. Риторичні звертання. Розділові знаки при звертаннях.
Мета: повторити і поглибити знання про звертання, удосконалювати вміння визначати непоширені і поширені звертання в реченнях, правильно інтонувати речення зі звертаннями в реченнях з риторичними звертаннями, вживати розділові знаки в реченнях зі звертаннями; розвивати увагу, логічне мислення, емоційну сферу; виховувати шанобливе ставлення до рідного слова.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 2
4. Домашнє завдання (виконати до 30.03.2020): опрацювати § 27, С. 128-129, виконати вправу 285 (І, ІІ), С. 131 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)
УРОК № 1-2 (17.03.2020)
Тема. Узагальнювальні слова в реченнях із однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях із однорідними членами
Мета: опрацювати правила вживання розділових знаків у реченнях з узагальнювальними словами при однорідних членах; формувати вміння вирізняти в реченнях узагальнювальні слова при однорідних членах, правильно розставляти розділові знаки в таких реченнях, правильно інтонувати такі речення; розвивати увагу, логічне мислення, емоційну сферу.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 10.25-12.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 1
4. Домашнє завдання (виконати до 24.03.2020): опрацювати § 25, С. 115, виконати вправу 260 (І,ІІ), С. 116-117, зробити синтаксичний розбір 1-го речення з вправи 260 на вибір (схема на С. 119-120), вправу 262, С. 117 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com).
Немає коментарів:
Дописати коментар