2020-2021
en2jrza - код доступу до Google Classroom "9-А. Українська література" тільки з акаунту shostka7.ukr.education
Контрольна робота з укр. літератури № 1
2019-2020
НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
(оновлено 03.06.2020)
(оновлено 03.06.2020)
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови.
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).
Тема 1. Контрольна робота № 6.
Тема 2. Література рідного краю. Дмитро Білоус. Збірка "Відлуння десятиліть"
Мета: - перевірити знання, отримані під час вивченя творів В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Черемиса;
- прочитати поезії Дмитра Білоуса зі збірки "Відлуння десятиліть"; розкрити проблематику творів; удосконалювати навички виразного читання; виховувати громадянські погляди.
Мета: - перевірити знання, отримані під час вивченя творів В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Черемиса;
- прочитати поезії Дмитра Білоуса зі збірки "Відлуння десятиліть"; розкрити проблематику творів; удосконалювати навички виразного читання; виховувати громадянські погляди.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Тест № 4 Тест № 5 Тест № 6
УРОК № 15-16 (15.05.2020)
3. Завдання (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 28.05.2020): прочитати поезії Дмитра Білоуса зі збірки "Відлуння десятиліть" (у підручнику немає), зробити ідейно-художній аналіз однієї поезії (на вибір); *записати відео виразного читання будь-якої поезії і надіслати в Скайп або на пошту.
4. Тест № 7
4. Тест № 7
Тема. В.Черемис. "Вітька+Галька, або Повість про перше кохання". Гумористчна повість про життя та пригоди школярів. Аналіз ситуацій та проблем у творі. Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
Мета: проаналізувати зміст твору В.Черемиса «Вітька+Галька...»; розкрити проблематику твору; охарактеризувати головних героїв; удосконалювати навички коментування сюжету, вміння переказувати найвагоміші епізоди, розвивати критичне мислення; виховувати громадянські погляди.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Ознайомлення з матеріалами
УРОК № 13-14 (08.05.2020)
3. Завдання (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 22.05.2020): прочитати повість "Вітька+Галька..." (у підручнику твору немає), записати тему, ідею, проблематику твору, скласти характеристику головних образів героїв за планом .
4. Тест № 6
4. Тест № 6
Тема. Юрій Винничук. "Місце для дракона". Сюжет повісті-казки. Парадокс: дракон Грицько - поет і христянин. Проблематика твору.
Мета: проаналізувати зміст твору Юрія Винничука «Місце для дракона»; розкрити проблематику твору; охарактеризувати головних героїв, розкрити їхні алегоричні образи; удосконалювати навички коментування сюжету, вміння переказувати найвагоміші епізоди, розвивати критичне мислення, знаходити зв’язок з історією; виховувати громадянські погляди.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Ознайомлення з матеріалами
3. Завдання (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 15.05.2020): прочитати повість-казку Ю.Винничука "Місце для дракона" (у підручнику твору немає), записати тему, ідею, проблематику твору, скласти сенкан до кожного образу героїв.
4. Тест № 5
УРОК № 11-12 (24.04.2020)
4. Тест № 5
УРОК № 11-12 (24.04.2020)
Тема. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи та неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії
Мета: розкрити алегорію оповідання, схарактеризувати образ коня Шептала; поглибити вміння аналізувати художній твір; розвивати логічне мислення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Ознайомлення з матеріалами
3. Завдання (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 30.04.2020): прочитати С. 243-253, усно виконати завдання № 9-15, С. 252.
4. Тест № 4
4. Тест № 4
УРОК № 8-10 (17.04.2020)
Тема. Контрольна робота № 5. Контрольний твір за творчістю М.Коцюбинського, Н.Бічуї, О.Довженка.
Мета: перевірити знання з теми, вчитися розуміти поведінку людини в складній життєвій ситуації, удосконалювати вміння зв’язно викладати думки; розвивати навички писемного зв’язного мовлення, свої творчі здібності.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
2. Готуючись до твору, переглянь презентацію.
3. Напишіть твір на одну з поданих тем (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 24.04.2020):
- Відображення волелюбного духу українського народу в повісті “Дорогою ціною ” М.Коцюбинського.
- Героїзм українського народу під час воєнного лихоліття в оповіданні “Ніч перед боєм” О. Довженка.
- Сім'я, у якій я хотів би виховуватися (за твором Н.Бічуї “Шпага Славка Беркути")
УРОК № 7-8 (10.04.2020)
Тема: Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу та проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дитини. Сюжет твору. Особливості композиції твору. Проблема особистості в сучасному світі
Мета: усвідомити ідейно-тематичний зміст твору; розкрити основні сюжетні лінії, проблематику, особливості композиції, удосконалювати уміння і навички аналізу художнього тексту, творчо підходити до роботи з художньою літературою, формувати моральні людські чесноти; образне та аналітичне мислення, уміння переказувати сюжет, виділяти його елементи, висловлювати власні міркування з приводу прочитаного; виховувати усвідомлення важливості моральних чеснот у житті людини, сімейних цінностей, неприйняття жорстокості та обману.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 3
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 17.04.2020): прочитати за підручником С. 231-242, у зошит виконати завдання № 1, С. 236, записати стислу композицію повісті, С. 241.
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 17.04.2020): прочитати за підручником С. 231-242, у зошит виконати завдання № 1, С. 236, записати стислу композицію повісті, С. 241.
УРОК № 5-6 (27.03.2020)
Тема. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу та проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дитини. Сюжет твору. Особливості композиції твору. Проблема особистості в сучасному світі
Мета: усвідомити ідейно-тематичний зміст твору; розкрити основні сюжетні лінії, проблематику, особливості композиції, удосконалювати уміння і навички аналізу художнього тексту, творчо підходити до роботи з художньою літературою, формувати моральні людські чесноти; образне та аналітичне мислення, уміння переказувати сюжет, виділяти його елементи, висловлювати власні міркування з приводу прочитаного; виховувати усвідомлення важливості моральних чеснот у житті людини, сімейних цінностей, неприйняття жорстокості та обману.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 3
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 27.03.2020): прочитати за підручником С. 220-230, усно відповісти на запитання С. 216-217, у зошит занотуй у зашит тему, ідею, проблематику повісті, склади і запиши характеристики героїв (завд. № 1-2, С. 231).
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 27.03.2020): прочитати за підручником С. 220-230, усно відповісти на запитання С. 216-217, у зошит занотуй у зашит тему, ідею, проблематику повісті, склади і запиши характеристики героїв (завд. № 1-2, С. 231).
УРОК № 3-4 (20.03.2020)
Тема. О.Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савка. Їхній моральний урок для солдатів.
Мета: познайомити учнів з оповіданням „Ніч перед боєм”; учити визначати роль образів-персонажів у розкритті ідейного змісту твору та авторської позиції; розвивати вміння сприймати й осмислювати художній твір, логічне мислення, зв'язне мовлення, виявляти основні проблеми, порушені в оповіданні; виховувати почуття патріотизму, мужності та відданості своїй батьківщині..
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 2
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 27.03.2020): прочитати за підручником С. 205-216, усно відповісти на запитання С. 216-217, у зошит скласти і записати твір-характеристику образів діда Платона і діда Савка (обсяг твору 1-2 с.).
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 27.03.2020): прочитати за підручником С. 205-216, усно відповісти на запитання С. 216-217, у зошит скласти і записати твір-характеристику образів діда Платона і діда Савка (обсяг твору 1-2 с.).
УРОК № 1-2 (13.03.2020)
Тема. Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непере-можна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.
Мета: простежити, як випробування гартують характер людини, навчатися осмислювати вчинки персонажів, усвідомити значущість ідей твору, майстерність їх художнього втілення; розвивати навички спостереження над текстом, вміння визначати типові та індивідуальні риси героїв; виховувати усвідомлення необхідності особистої свободи для гармонійного розвитку особистості, краси глибокого почуття кохання.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 09.25-11.10
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
https://join.skype.com/lAeqerOIu1P6
3. Тест № 1
4. Домашнє завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 20.03.2020) Скласти цитатну характеристику образів Остапа та Соломії та інформаційне ґроно (або сенкан) до слова «воля».
Немає коментарів:
Дописати коментар