Сторінки

Всесвітня історія


Шановні учні та батьки, річна оцінка буде виставлятися  за такими критеріями:
1.Оцінка за 1 семестр
2.Оцінка за 2 семестр, яка виставляється на основі оцінок до 12 березня
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі тематичних оцінок з 12.03 по 29.05.
Наприклад, 1семестр  - 5б,  2семестр (12.03 по 29.05.) - 4 бали, дистанційне навчання- 10 балів. Річна оцінка - 6 балів (5+4+9 = 18:3= 6 ).

Оцінки буду оновлювати щотижня (у понеділок), а не кожного дня. Всім учням завжди повідомляю оцінки одразу ж, як перевірю роботу.


НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ


Якщо виникають питання, фото роботи у зошиті відсилайте на пошту larisaapenko.1968@gmail.comабо у вайбер (066 292 48 53).
Доброго дня,  діти!Обов’язково пишіть дату і тему уроку з кожного предмету у робочий зошит і зберігайте зошит до початку наступного навчального року.


   Дата : 25 травня 2020

ТЕМА: «Просвітництво та освічений абсолютизм»

Завдання для учнів:

1        1.  Перегляд відео уроків :

·        «Сяйво просвітництва» (4 хвилини)

·        «Освічений абсолютизм»  (5 хвилин)


2.     Запам’ятати терміни «просвітництво»,  «освічений абсолютизм», про які будемо розмовляти на перших уроках у 9 класі.




                                                Дата : 18травня 2020

ТЕМА: Англійські колонії в Північній Америці.

 Війна за незалежність. Утворення США.

Мета: охарактеризувати створення, соціально-економічний, політичний розвиток британських колоній в Північній Америці; визначити причини, привід, перебіг подій і наслідки війни за незалежність, значення Декларації незалежності, Конституції США.
Основні терміни і поняття: «метрополія», «колонія», «конституція», «федерація», «нація», «декларація», «демократія»
Персоналії: Дж. Вашингтон, Б. Франклін, Т. Джефферсон, Дж.Медісон.

Завдання для учнів:

1.     Перегляд відео уроків :
-         Утворення США. Війна англійських колоній в Північній Америці за незалежність» (6 хвилин)  https://www.youtube.com/watch?v
-         «США війна за незалежність» (6 хвилин)https://www.youtube.com/watch?v
2.     Виконати тест №25 (відповіді на нього у відео уроках  та § 25)

ТЕСТ № 25
Запитання 1. Яку назву отримали події, що стали приводом до війни американських колоній з метрополією? 
варіанти відповідей
А. Філадельфійський експеримент 
Б. Бостонське чаювання 
В. Віргінське свято 
Г. Вашингтонський похід 

Запитання 2
Скільки колоній виступили проти Великої Британії?  
А. 10
Б. 12
В.13
Г. 14

Запитання 3
Хто був головнокомандувачем американських військ у Війні за незалежність?
А. Томас Джефферсон 
Б. Авраам Лінкольн 
В. Джон Адамс 
Г. Джордж Вашингтон

Запитання 4
Якою державою стали Сполучені Штати Америки відповідно до прийнятої Конституції? 
А. унітарною 
Б. федеративною 
В. конфедеративною
Г. домініоном 

Запитання 5
Коли почалася колонізація Північної Америки? 
А. у 1607 р.
Б. у 1776 р
В. у 1773 р.
Г.  у 1783 р.

Запитання 6
Яке господарство розвивалося у північних колоніях?
А. плантаційне господарство             
Б. фермерське господарство
В. колективне господарство
Г. фільваркове господарство

Запитання 7
Коли Декларацію незалежності було затверджено конгресом?
 А. 4 липня 1776 р.
Б. 14 червня 1777 р.
В. 17 вересня 1787 р.
Г. 3 вересня 1783 р. 
Запитання 8
Кому належала законодавча влада в США? 
А. королю
Б. Конгресу 
В. Верховному Суду 
Г. Сенату 
Запитання 9
Чий портрет зображений на банкноті США? 
А. Джон Адамс
Б. Бенджамін Франклін
В. Томас Джефферсон
Г. Джордж Вашингтон

Запитання 10
Яка подія в історії США відбулася 17 вересня 1787 р.?
 А. Ухвалення Конституція США
Б. Перемога американської армії в битві поблизу Саратоги
В. Проголошення Декларації незалежності США
Г. Підписання мирного договору у Версалі 

Запитання 11
Кому надавалося право голосу згідно Конституції США?
А. білим чоловікам і жінкам, які досягли 21-річного віку
Б. білим чоловікам і жінкам, які мали певне майно
В.  білим чоловікам, які досягли 21-річного віку і мали певне майно
Г. всім громадянам, які досягли 21-річного віку і мали певне майно



Дата : 04 травня 2020
Тема уроку: Поява Російської імперії.
Мета:1) дізнатись, що реформи Петра І перетворили Московську державу на могутню Російську імперію, яка стала відігравати значну роль  у європейській політиці; 2)вирішальним кроком до цього була перемога у Північній війні, яка надала Росії вихід до Балтійського моря.
Коротка інформація до теми.
                Наприкінці 17 ст. Московська держава значно поступалася у розвитку  європейським державам. У європейській частині в цей час вона межувала зі Швецією, Польщею, Туреччиною та Кримським ханством. Саме з цими країнами Московська держава упродовж багатьох століть вела війни.
У 1682 р. царський трон посів Петро І (1689 – 1725 рр.). У цей час тривала війна проти Османської імперії. У 1695 та 1696 рр. Петро І здійснив два походи на Азов. Однак заволодіти фортецею йому вдалося лише з другої спроби.
Щоб створити централізовану державу, потрібно було воювати проти Швеції. Союзники Московського царства виступили Саксонія та Данія. Бойові дії розпочав Фредерік IV. Він оточив шведську фортецю Штральзунд у Північній Німеччині. У той же час Август ІІ рушив на Ригу. Російська ж армія рушила до Нарви. Шведський король Карл ХІІ почергово розгромив армії всіх трьох країн: спочатку Данії, потім Росії та Саксонії.
Поразка спонукала Петра І до прискорення реформ. Розпочалося створення регулярної армії. Щоб збільшити кількість гармат, цар наказав переплавити частину церковних дзвонів. У Тулі та на Уралі будувалися мануфактури, на яких працювали цілі села. Завдяки таким заходам новоствореній армії вдалося оволодіти узбережжям Фінської затоки. 16 травня 1703 р. було завершено будівництво Петропавлівської фортеці. Почалося будівництво майбутньої столиці Російської імперії – міста-порту Санкт-Петербурга.
У 1706 р. Карл ХІІ (який заключив угоду з П. Мазепою) вирушив на Москву.
·         Пригадайте, яку роль відігравала Україна у війні Росії та Швеції?
·         Де та коли сталася вирішальна битва? (27 липня 1709 р. під Полтавою)
·         Чим вона закінчилася? (поразкою шведів)
Спостерігаючи за успіхами Московської держави, Карл ХІІ запропонував укласти союз. Однак, під час облоги фортеці Фредрикстен, його було вбито. Новий шведський уряд кинув всі військові сили проти Москви. Нищівної поразки шведам росіяни завдали у битві біля острова Гренгам 1720 р.
30 серпня 1721 р. сторони уклали Ніштадський мир, за яким до Московської держави відходили Естляндія, Ліфляндія, Гнгерманляндія, частина Карелії та низка островів у Балтійському морі. 20 жовтня 1721 р. Петро І був проголошений імператором, а Московське царство – Російською імперією.
 З метою подолання культурної відсталості Росії, наприкінці 17 століття дворянських підлітків відправляли на навчання за кордон. Повернувшись вони отримували відповідні ранги та чини, допомагаючи цареві «європеїзувати» населення. На початку 18 ст. було відкрито мережу загальноосвітніх та спеціальних навчальних закладів. Відкривалися друкарні. У 1714 р. у Петербурзі було створено перший природничий музей у Росії – Кунсткамеру. 
Домашнє завдання.
Самостійна робота з текстом підручника§ 21  (с. 172 – 173).
Опрацюйте текст підручника та виконайте завдання ( у кожному реченні є помилка)
1.Петро І найбільше цінував у підданих їхнє походження.
2.Було запроваджено полковий поділ держави.
3.У 1711 році було створено парламент.
4.Замість приказів Петро І організував думи.
5.Після смерті патріарха Адріана Петро І відразу самостійно назначив нового патріарха.



Дата : 27 квітня 2020
Тема уроку: Правління Івана Грозного.
Питання, на які слід знайти відповіді (запишіть у зошит, питання, на які вам треба звернути увагу при перегляді відео уроку, відповіді на які ви і знайдете у відео, або у підручнику§ 20). Записати питання у зошит обов’язково, відповіді  на них писати за бажанням.
1. Чому Іван IV став дуже агресивним правителем?
2. За що народ прозвав Іван IV Грозним?
3.  Влада царя за часів Івана IV послабилась чи зміцніла ?
4. Іван IV Грозний приніс користь державі чи шкоду?
5. Чому закінчилось у Московській державі правління Рюриковичів після смерті Івана Грозного?
6.Чи правда, що Іван IV запропонував одружитись королеві Англії?
Завдання:
1. Перегляньте відео урок, підготовлений Міністерством освіти і науки
 Якщо немає можливості переглянути урок, то прочитайте § 20.
2. Надсилати мені з тієї теми записи не обов’язково, тільки за бажанням. Якщо вас зацікавила тема, вам не складно було відповісти,  ви хочете підняти собі оцінку, можете надіслати мені на пошту       larisaapenko.1968@gmail.com,  тільки  прізвище напишіть.


Дата : 13 квітня 2020
Тема уроку:  Річ Посполита у XVІ - XVII ст.
Завдання:
1.Прочитайте § 19.
2. Перегляньте відео (допоможе засвоїти матеріал і відповісти на тест)
3. Виконайте тест. 
Відповіді і надіслати мені на пошту       larisaapenko.1968@gmail.comтільки  прізвище напишіть.

Тест 19 Річ Посполита
Запитання 1
Багатопрофільне господарство, яке базувалося на праці селян.
А. Феод
Б. Волок
В. Колгосп
Г. Фільварок
Запитання 2
Привілейований стан суспільства це 
А.Шляхта і духовенство
 Б.Шляхта і магнати
 В. Міщани і селяни
Г. Міщани і бюргерство
Запитання 3
Феодальна держава, яка складалася з Польського королівства та Великого Князівства Литовського це
А. Річ Посполита
Б. Посполита Річ
В.Лодомерія
Г.Польща
Запитання 4
 Причини Люблінської унії 1569р.для Польщі  (3 варіанти):
А.Запобігання утвердженню Москви
Б.Поширення католицтва
 В.Нові землі
 Г.Боротьба проти татар
Д. Поразка у Лівонській війні.
Запитання 6
 Чому середну XVII ст. поляки назвали "Великим потопом"?
А.Протистояння зі Швецією
Б. Протистояння влади з українським козацтвом
 В.Протистояння влади з Кримським ханством
Г. Протистояння влади з Московським царством
Запитання 7
На межі 15-16ст. у Польщі завершилося оформлення станової монархії. У країні діяв двопалатний парламет -
А.Сейм
Б.Дума
В.Рада
Г. Рейхстаг
Запитання 8. Установіть послідовність подій:
1. Початок правління Сигізмунда ІІІ
2. Люблінська унія
3. Правління Стефана Баторія
варіанти відповідейА. 2,1,3    Б. 2,3,1    В.1,2,3
Запитання 9
Що таке "вільне вето"?
А. Право кожного члена сейму накласти заборону на прийняття будь-якого законодавчого акту.
Б. Усі рішення  сейму мали ухвалюватись одноголосно.
Запитання 10
Об'єднання католицької та православної церков, створення уніатської греко-католицької церкви, що була підлегла Риму це
А.Утрехтська унія 
Б. Кревська унія
 В.Берестейська унія
Г. Люблінська унія
**Запитання 11
ЧомуЛюблінську унію  називали  «Союзом коня і вершника»
**Запитання 12
Чому назва Польська республіка, якщо править монарх- король?

 Дата : 06 квітня 2020
Тема уроку:  Османська імперія. XVІ - п.п. XVIII ст.
Завдання:
1.Прочитайте § 18.
2. Перегляньте відео (8 хвилин)   https://www.youtube.com/watch?v=K3owPJWHT8Q
3. Дайте стислу відповідь на питання (відповіді можна зайти у підручнику та відео). Відповіді запишіть дуже стисло  у робочий зошит, або можете скопіювати документ, написати відповіді і надіслати мені на пошту       larisaapenko.1968@gmail.comтільки  прізвище напишіть.
Якщо нема можливості надіслати відповіді, зошити перевірю після закінчення карантину у школі.
Завдання з ** для тих, хто хоче отримати високий рівень.

Питання для учнів.
1. Селім І Грозний  -
2. Сулеймана І Пишний –
3. Чим уславився Сулейман І ?:
а)
б)
в)
4. Яка держава перешкоджала Османській імперії підкорити Європу?
5. Який період часу (дати вказати) називають «золотим віком» турецької поєзії?
*6. За що Сулеймана І народ прозвав «кануні»?
**7.  Чому Османська імперія втратила могутність і почала занепадати?
***8. ( виконувати не обовязково, за бажанням) Роксолана –це….

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки!           Педагогічний колектив ШЗШ І-ІІІ ступенів № 7 щиро вдячний вам за співпрацю та взаєморозуміння під час дистанційно...