Шановні батьки та діти!
Всі уроки та завдання до них ви знайдете у Сlassrooms, за кодом z5jqnqz
Електроний журнал
Шановні учні та батьки!
Я вітаю Вас з завершенням навчального року.
Перегляньте результати своїх досягнень в ел.журналі.
Де що треба доробити(***).Чекаю на доопрацювання.
Найсумлінніші учні вже мають семестрову.
У понеділок виведу річну.
Бажаю натхнення та доброго відночінку в літку.
Шановні батьки та діти!
Всі уроки та завдання до них ви знайдете у Сlassrooms, за кодом z5jqnqz
Електроний журнал
Шановні учні та батьки!
Я вітаю Вас з завершенням навчального року.
Перегляньте результати своїх досягнень в ел.журналі.
Де що треба доробити(***).Чекаю на доопрацювання.
Найсумлінніші учні вже мають семестрову.
У понеділок виведу річну.
Бажаю натхнення та доброго відночінку в літку.
Я вітаю Вас з завершенням навчального року.
Перегляньте результати своїх досягнень в ел.журналі.
Де що треба доробити(***).Чекаю на доопрацювання.
Найсумлінніші учні вже мають семестрову.
У понеділок виведу річну.
Бажаю натхнення та доброго відночінку в літку.
25.05.2020 Відпрацювання теми " Основні класи неорганічних сполук"
Шановні учні! Підходить до кінця наш навчальний рік, де останнім часом ми зустрічалися дистанційно. Це перший такий тривалий досвід для всіх учасників навчального процесу. Хто не розгубився, та не лінувався робити своєчасно завдання, то навіть виїграв в оцінках від такої форми навчання. Я дякую таким учням за сумлінну працю - перегляньте цікавий онлайн журнал "Хімія і хіміки".
Інші можуть отримати н/а (не атестований) з предмету.
Я надаю останню спробу відпрацювати дистанційно відповідні теми, інакше, буде складений графік консультацій і учні здаватимуть свої конспекти і наочно відповідати.
ДО 28.05 ВКЛЮЧНО ПРОЙТИ ТЕМИ І ДАТИ ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
1. Підсумковий тест (для покращення оцінки) Увага! Тільки 1 спроба.
Відпрацювання пропусків:
1. Підсумковий тест (для покращення оцінки) Увага! Тільки 1 спроба.
Відпрацювання пропусків:
21.05.2020 Семестрова контрольна робота за темою: "Основні класи неорганічних сполук"
Контрольна робота подана у Google формі, яка включає відповіді на тестовані запитання з додаванням розрахунків. Опраційте документ, уважно виконуючи всі завдання. До цієї форми можна додати і фото розрахунків.
Бажаю успіху!
Дла роботи перейдіть за посиланням:
Дла роботи перейдіть за посиланням:
УВАГА!!! Завдання прошу зробити до 23.05.2020.
З понеділка підводимо підсумки. Покращуємо оцінки проєктами та відпрацюванням пропущених тем. Виставляємо семестрові та річні оцінки.
11.05. 2020Практична робота №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
1. Повторити урок "Добування основних класів неорганічних сполук" Згадати схеми перетворення(див у підручнику §33 - 38, словнички).
2. Відкрити Google форму і зробити практичну виконуючи завдання за наданими інструкціями. За практичну отримаєте 2 оцінки: за тестовий та практичний блок. Срок виконання до 20.05.
07.05 2020 Узагальнення знань про властивості неорганічних сполук основних класів. Генетичні зв'язки.
1. Повторити §38. Вправа 308(п)
2 Опрацюйте презентацію та надайте відповіді.
04.05.2020 Узагальнення знань про властивості неорганічних сполук основних класів.
Генетичні зв'язки.
1. Повторити §38. В Google документі пропонується через активні вправи повторити тему http://surl.li/cisu.(Завдання №7 зробити письмово або презентацією).
2. Прошу Вас переглядати запропоновані онлайн уроки з хімії по телебаченню. Дуже вдалі уроки.
3. Тест за темою http://surl.li/cisv, який включає ї задачи на розрахунок за рівнянням.
4. Перегляньте, будь ласка, відео. Дуже послідовно і гарно пояснено матеріал теми(додатково).
Шановні учні, я хочу вам нагадати про виконання ваших обов'язків.
Ми з вами двіччі обговорювали онлайн, розв'язання задач.
За кожним уроком є контроль знань і навичок.
Уроки відбулися а навичок я не побачила. Я від себе пропоную різні види комунікації,
поясюючи навчальний матеріал. Тести на розв'язання задач здати до середи.
У четвер(30.04).підводимо підсумки.
27.04.2020. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами
Опрацювати п 38. Дивитись схему 18(с 210) та проаналізувати ії утворення.
2. Роздрукувати або перемалювати (і тримати в полі зору) схему генетичного зв'язку(дод.Word ), щоб вивчити і розуміти процес перетворення хімічних речовин.
Схема (Word )+ завдання 541(Доповнити схеми....) зробити у зошитах таким чином: -Перетворюємо схему на рівняння.(розставляємо коефіцієнти) - справа зазначити суму коеф. - над формулами визначити клас сполук. - під формулою - дати назву.
Працюємо самостійно в робочих зошитах - у четрерг проговоримо і перевіримо на зустрічи(онлайн)
23.04.Загальні способи добування неорганічних речовин.
1. Опрацювати п. 33 (с 185) з підручника "Хімія.8кл".Прочитати звертаючи увагу на приклади.2. Схеми 11(с 188) з висновками занести до своїх словничків.3. Виконати тест
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити16.04.2020 Завдання виконати до 22.04.2020 за посиланням: https://classroom.google.com/u/0/w/NDMzNTY5OTk2MDla/t/all
ВідповістиВидалитиДоброго дня, Олена Олександрівна! З 13.04 немає оцінок у електронному журналі, хоча всі завдання виконано. На листи по електронній пошті Ви не відповідаєте. Як нам бути?
ВідповістиВидалитиЗ повагою, Янкіс О. О.