ВІТАЮ ВСІХ! Біологія - вчитель Башлак
Тетяна Іванівна
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com
Тетяна Іванівна
Навчальні досягнення
Тема: Будова і функції репродуктивної системи.Статеві клітини. Менструальний цикл.
УВАГА!Деяким учням річна оцінка змінена!!!
28.05.2020.
Урок- узагальнення: Організм людини- біологічна система.
25.05.2020.
Шановні
учні 8 класу! Поступили скарги, щодо тесту "На урок"- постембріональний
розвиток. Там в деяких тестах виник"казус"щодо відповідей. Довгожителів
считають людей, віком 90 і старше, але в ваших підручниках 100, ну
розумієте,.. підручників багато і версій також, багато спорних питань,
але ж такі відповіді
були заложені в тестах!!! Таке, на жаль, буває і на ЗНО, і по всім
предметам, бувають непорозуміння. Якщо хочете, я не зарахую ці тести???
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт!
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А
сьогодні : Антропогенез: походження і еволюція людини.
21.05.2020.
Тема: Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її роль.
Постембріональний розвиток людини.
Записуємо дату там, де тема: Розвиток людини. Порушення роботи репродуктивної системи.
Читаємо п. 61, 62, записуємо конспект, завдання по цій темі виконуємо, відсилаємо!!!
Останні тести в цьому навчальному році "На Урок"- Постембріональний розвиток людини! Виконати до 25.05.до 15 годин, Бажаю успіху!!!
Код доступу 2209591
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
18.05.2020.
17.05. виставила оцінки за тести " На урок"- Ендокринна система, роботу в зошиті.
28.05.2020.
Урок- узагальнення: Організм людини- біологічна система.
25.05.2020.
Шановні учні 8 класу! Поступили скарги, щодо тесту "На урок"- постембріональний розвиток. Там в деяких тестах виник"казус"щодо відповідей. Довгожителів считають людей, віком 90 і старше, але в ваших підручниках 100, ну розумієте,.. підручників багато і версій також, багато спорних питань, але ж такі відповіді були заложені в тестах!!! Таке, на жаль, буває і на ЗНО, і по всім предметам, бувають непорозуміння. Якщо хочете, я не зарахую ці тести???
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт!
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А
сьогодні : Антропогенез: походження і еволюція людини.
Тема: Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її роль.
Постембріональний розвиток людини.
Записуємо дату там, де тема: Розвиток людини. Порушення роботи репродуктивної системи.
Читаємо п. 61, 62, записуємо конспект, завдання по цій темі виконуємо, відсилаємо!!!
Останні тести в цьому навчальному році "На Урок"- Постембріональний розвиток людини! Виконати до 25.05.до 15 годин, Бажаю успіху!!!
Код доступу 2209591
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
18.05.2020.
Тема: Будова і функції репродуктивної системи.Статеві клітини. Менструальний цикл.
Записуємо дату там, де тема:" Розмноження та розвиток людини."Читаємо п. 59, 60, роздивляємось слайди.Записуємо, що таке: дружба, кохання ( не менше 3-х ознак) , вивчаємо зі слайдів - статеві клітини, статеві органи (жіночі і чоловічі), що таке імплантація, плацентація, плацента, менструальний цикл.
Імплантація ембріона - впровадження заплідненої яйцеклітини у слизову
оболонку матки. Це цілком природний процес, який відбувається через
тиждень після овуляції і є ранньою стадією вагітності.
14.05.2020.
Тема: Взаємодія регуляторних систем
Шановні діти, доброго дня! Я сьогодні (12.05. ) виставляю оцінки за роботу в зошиті за темою: "ендокринна система". Дивіться таблицю успішності (виставляю оцінки раз на тиждень), хто здає пізніше роботи -не вимагайте зразу оцінку!!!
Дивимось відео про регуляторні системи, розглядаємо слайди, виконуємо тести :" На Урок"
Код доступу 382416
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua( виконати до 15.05. до 15 годин)
Дивимось відео про регуляторні системи, розглядаємо слайди, виконуємо тести :" На Урок"
Код доступу 382416
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua( виконати до 15.05. до 15 годин)
04.05.2020
Тема: Ендокринна система. Залози зовнішньої, змішаної та внутрішньої секреції.
Записуємо дату там, де тема : Ендокринна система. Захворювання ендокринної системи.
Ендокринологія - це наука, яка вивчає залози, а лікар- ендокринолог.
Залози- це органи, які виробляють біологічно-активні речовини-гормони.
Записуємо у зошит, що таке ендокринологія, залози, гормони, ендокринна система, залози зовнішньої, змішаної, внутрішньої секреції.
Гіпофункція-недостатньо вироблення залозами гормонів.
Гіперфункція- надлишково вироблення залозами гормонів.
Читаємо п.54-55, дивимось слайди, виписуємо головне у зошит, працюємо над завданнями у зошиті 1-5, надсилаємо 06.05.2020.
07.05.2020
Тема: Захворювання ендокринної системи.
Записуємо дату там, де тема "Захворювання ендокринної системи" (сподіваюсь, знайшли, так, 8 клас, бо деякі учні не можуть знайти, так, трошки в іншому місці було -регуляція функцій, ми ще залишали цю тему і йшли далі) .
Багато учнів уже надіслали мені заповнення цієї теми, але випишіть ще хвороби ендокринної системи, користуючись слайдами.
Читаємо стор.підручника 249-254.
30.04.2020
Поняття про гомеостаз і нервову регуляцю функцій організму людини.
Записуємо дату там, де тема: Регуляція функцій організму.Нервова і гуморальна регуляція.Тема складна, але ж відпрацювати її треба!Прочитаємо п.53, дивимось схеми! Ми з вами уже знаємо, що таке гомеостаз, отже запишем ще раз.Ми повинні знати, що існує 3 регуляції функцій організму: нервова, гуморальна, імунна( записуємо що вони означають)
ГОМЕОСТА́З – здатність біологічних систем підтримувати відносно постійний склад і властивості внутрішнього середовища та сталість основних фізіологічних функцій організму
.
Шановні
діти! Ви отрималти оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так!
Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні
дні! Працюємо за розкладом! Поки що не відсилайте роботу в зошитах, буде
інша форма роботи! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань
уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то К.Р. будете
відсилати до 1 червня!
Отже, розглядаємо тему:
Біоритми людини.Сон і неспання.
Діти, якщо є місце на сторінках теми: "Сон.Біоритми", то запишіть на завданні 6 основне: що таке біоритми-
це регулярні періодичні кількісні та якісні зміни життєвих процесів, що
відбуваються на всіх рівнях життя- молекулярному, клітинному,
органному, організмовому популяційно-видовому, екосистемному і
біосферному.
Сон-це
періодичний стан нервової системи, який супроводжується складними
фізіологічними реакціями: тимчасовим виключенням свідомості,
гальмуванням рухової активності.
Розглядаємо схеми, які допоможуть опанувати матеріал.
Виконати тести!
Виконати тести!
Код доступу 140106
23.04.2020
ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТАМ, ДЕ - МИСЛЕННЯ І СВІДОМІСТЬ. СОН БІОРИТМИ.
ТЕМА ВАЖКА, ПРОДОВЖУЄМО ОПАНОВУВАТИ ТЕМУ "ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ".ЧИТАЄМО В ПІДРУЧНИКУ СТОР. 237-240. ВИПИСУЄМО СПЕЦІАЛІЗАЦІЮ ВЕЛИКИХ ПІВКУЛЬ.
Немає коментарів:
Дописати коментар