Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
Інформація щодо оцінок оновлена 31.05.2020 о 21.00
Уважно перегляньте свої навчальні досягнення.
Коригувати оцінки можна до 03.06
Хто не виконав завдання зробіть їх до 27.05.2020
Шановні учні та батьки, річна оцінка буде виставлятися за такими критеріями:
1.Оцінка за 1 семестр
2.Оцінка за 2 семестр, яка виставляється на основі оцінок до 12 березня
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі оцінок з 12.03 по 29.05.
27.05.
Тема уроку: Безпека спілкування в мережі Інтернет
У є вас унікальна можливість пройти тест на Інтернет залежність та ознайомитися з порадами, як уникнути залежності.
ПОСИЛАННЯ
Бажаю вам здорових та безпечних канікул!
Нехай відпочинок буде веселим і
вдалим, нехай він подарує багато пригод,
цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій.
20.05
Тема уроку: Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет. Он-лайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань.
1.Прочитайте параграф 28
2. Запам’ятайте:
12.05
Доброго дня, шановні учні!
Тема уроку: Небезпека залучення до
деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.
1.Прочитайте параграф
27.
2.
Перегляньте відеопрезентацію
06.05.
Доброго дня, шановні учні!
Тема уроку: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
За визначенням Дитячого фонду Об'єднаних Націй, до «дітей вулиці» належать:
безпритульні діти — діти, які не мають постійного місця проживання через утрату батьків, асоціальну поведінку дорослих у сім’ї; діти, котрих вигнали з дому батьки;
бездоглядні діти — діти, які мають визначене місце проживання, але вимушені перебувати на вулиці більшу частину дня, а іноді й ночі, у результаті неспроможності батьків або опікунів (родичів, бабусь, дідусів) матеріально забезпечувати їх; наявності психічних захворювань у батьків, їхнього байдужого ставлення до виховання дітей.
4. Домашнє завдання.
Перегляньте фільм де ви дізнаєтеся, як не стати живим товаром ПОСИЛАННЯ.
За сьогоднішньою темою тесту немає і надсилати мені нічого не треба.
Хто не встиг виконати завдання з минулих уроків, у вас є можливість їх зробити
29.04.2020
Тема уроку: Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі
1.Прочитайте матеріал підручника, с. 161-163
3. Як не стати жертвою нападників?
Отже, якщо на вас напали або зупинили десь у провулку, дуже важливо опанувати себе і не панікувати. Мета злочинця — залякати, щит проти таких намірів — упевненість, твереза оцінка ситуації і моральна готовність до сутички.
Найкращий спосіб захистити себе — навчитися методів самооборони. Практично в кожному місті є можливості займатися різними видами бойових мистецтв. На них ви навчитеся практичних прийомів.
Використовуйте всі можливості ситуативної самооборони. Носити з собою холодну і вогнепальну зброю в багатьох країнах заборонено. Тому в разі нападу важливо використовувати всі доступні для захисту засоби. Голосно закричіть, киньте в обличчя нападника жменю монет, розпорошіть пудру тощо. Зброєю може стати авторучка, парасолька, зв’язка ключів, туго скручена газета.
Пам’ятайте, що боротьба зі зловмисником — нечесна боротьба, тому всі засоби хороші: можна ткнути противника в очі, вкусити, подряпати, вдарити в пах та інші больові точки.
Дотримуйтесь принципів здорового способу життя і підтримуйте себе у формі. Завдяки цьому є велика ймовірність, що ви зможете хоча б утекти від злочинців. Як би безглуздо це не звучало, але самі посудіть: у кого більше шансів утекти — у завзятого курця з пивним животом або у того, хто регулярно займається спортом, нехай і любительським?
«Береженого бог береже». Намагайтеся не повертатися пізно додому, уникати неосвітлених ділянок шляху і місць збору неблагонадійних елементів. Не ходіть поодинці.
Не зупиняйтеся посеред темного парку з метою перевірити на своєму дорогому смартфоні вхідні повідомлення в соцмережах. Не перераховуйте великі суми грошей поруч із пивною яткою і супутнім контингентом.
Не носіть багато золота та інших ювелірних прикрас. Коротко кажучи — будьте обачні.
Доброго дня, шановні учні!
22.04.
Тема уроку: Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 25
2.Перегляньте презентацію, на останньому слайді вас чекає невеликий тест. Зробіть його усно. Відповідальність неповнолітніх
Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
Інформація щодо оцінок оновлена 31.05.2020 о 21.00
Уважно перегляньте свої навчальні досягнення.
Коригувати оцінки можна до 03.06
Хто не виконав завдання зробіть їх до 27.05.2020
Шановні учні та батьки, річна оцінка буде виставлятися за такими критеріями:
1.Оцінка за 1 семестр
2.Оцінка за 2 семестр, яка виставляється на основі оцінок до 12 березня
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі оцінок з 12.03 по 29.05.
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі оцінок з 12.03 по 29.05.
27.05.
Тема уроку: Безпека спілкування в мережі Інтернет
У є вас унікальна можливість пройти тест на Інтернет залежність та ознайомитися з порадами, як уникнути залежності.
ПОСИЛАННЯБажаю вам здорових та безпечних канікул!
Нехай відпочинок буде веселим і
вдалим, нехай він подарує багато пригод,
цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій.
20.05
Тема уроку: Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет. Он-лайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань.
1.Прочитайте параграф 28
2. Запам’ятайте:
12.05
Доброго дня, шановні учні!
Тема уроку: Небезпека залучення до
деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.
1.Прочитайте параграф
27.
2.
Перегляньте відеопрезентацію
06.05.
Доброго дня, шановні учні!
За сьогоднішньою темою тесту немає і надсилати мені нічого не треба.
Хто не встиг виконати завдання з минулих уроків, у вас є можливість їх зробити
Доброго дня, шановні учні!
Тема уроку: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
За визначенням Дитячого фонду Об'єднаних Націй, до «дітей вулиці» належать:
безпритульні діти — діти, які не мають постійного місця проживання через утрату батьків, асоціальну поведінку дорослих у сім’ї; діти, котрих вигнали з дому батьки;
бездоглядні діти — діти, які мають визначене місце проживання, але вимушені перебувати на вулиці більшу частину дня, а іноді й ночі, у результаті неспроможності батьків або опікунів (родичів, бабусь, дідусів) матеріально забезпечувати їх; наявності психічних захворювань у батьків, їхнього байдужого ставлення до виховання дітей.
4. Домашнє завдання.
Перегляньте фільм де ви дізнаєтеся, як не стати живим товаром ПОСИЛАННЯ.
4. Домашнє завдання.
Перегляньте фільм де ви дізнаєтеся, як не стати живим товаром ПОСИЛАННЯ.
29.04.2020
Тема уроку: Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі
1.Прочитайте матеріал підручника, с. 161-163
3. Як не стати жертвою нападників?
Отже, якщо на вас напали або зупинили десь у провулку, дуже важливо опанувати себе і не панікувати. Мета злочинця — залякати, щит проти таких намірів — упевненість, твереза оцінка ситуації і моральна готовність до сутички.
Найкращий спосіб захистити себе — навчитися методів самооборони. Практично в кожному місті є можливості займатися різними видами бойових мистецтв. На них ви навчитеся практичних прийомів.
Використовуйте всі можливості ситуативної самооборони. Носити з собою холодну і вогнепальну зброю в багатьох країнах заборонено. Тому в разі нападу важливо використовувати всі доступні для захисту засоби. Голосно закричіть, киньте в обличчя нападника жменю монет, розпорошіть пудру тощо. Зброєю може стати авторучка, парасолька, зв’язка ключів, туго скручена газета.
Пам’ятайте, що боротьба зі зловмисником — нечесна боротьба, тому всі засоби хороші: можна ткнути противника в очі, вкусити, подряпати, вдарити в пах та інші больові точки.
Дотримуйтесь принципів здорового способу життя і підтримуйте себе у формі. Завдяки цьому є велика ймовірність, що ви зможете хоча б утекти від злочинців. Як би безглуздо це не звучало, але самі посудіть: у кого більше шансів утекти — у завзятого курця з пивним животом або у того, хто регулярно займається спортом, нехай і любительським?
«Береженого бог береже». Намагайтеся не повертатися пізно додому, уникати неосвітлених ділянок шляху і місць збору неблагонадійних елементів. Не ходіть поодинці.
Не зупиняйтеся посеред темного парку з метою перевірити на своєму дорогому смартфоні вхідні повідомлення в соцмережах. Не перераховуйте великі суми грошей поруч із пивною яткою і супутнім контингентом.
Не носіть багато золота та інших ювелірних прикрас. Коротко кажучи — будьте обачні.
Доброго дня, шановні учні!
22.04.
Тема уроку: Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 25
2.Перегляньте презентацію, на останньому слайді вас чекає невеликий тест. Зробіть його усно. Відповідальність неповнолітніх
Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх.Знайти їх можна за посиланнями Функції правоохоронних органів, права та обов'язки, Тест
15.04.2020
Тема уроку: Правова відповідальність і закони України
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 24
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему , виконавши тест 2 Функції правоохоронних органів, права та обов'язки
Тест можна виконати до 21.04
Пам'ятайте, для того щоб отримати гарний результат, потрібно спочатку ознайомитися з матеріалом підручника, а потім робити тест.
Бажаю успіхів!
Шановні учні, велике прохання підписувати тест своїм іменем!
08.04.2020
Тема уроку: Вплив забруднення грунтів на здоров’я
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 23
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему «Забруднення навколишнього середовища» виконавши Тест 1
Завдання з 12.03. по 27.03
Переглянути відео за посиланням https://www.slideshare.net/mhvardiya/ss-35388831, скласти карти пам'яті за матеріалом підручника § 21-22. Надіслати на почту lana220871lana@gmail.com до 27.03
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
15.04.2020
Тема уроку: Правова відповідальність і закони України
Пам'ятайте, для того щоб отримати гарний результат, потрібно спочатку ознайомитися з матеріалом підручника, а потім робити тест.
Бажаю успіхів!
Шановні учні, велике прохання підписувати тест своїм іменем!
08.04.2020
Тема уроку: Вплив забруднення грунтів на здоров’я
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 23
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему «Забруднення навколишнього середовища» виконавши Тест 1
Завдання з 12.03. по 27.03
Переглянути відео за посиланням https://www.slideshare.net/mhvardiya/ss-35388831, скласти карти пам'яті за матеріалом підручника § 21-22. Надіслати на почту lana220871lana@gmail.com до 27.03
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар